Liity Jäseneksi!

Jäsenlomake

Tällä lomakkeella voit liittyä Lahden Seta ry:n jäseneksi. Jos olet täysi-ikäinen niin muista lisäksi maksaa jäsenmaksu. Lisää tietoa jäsenluokista ja -maksuista löydät jäsenmaksut 2018 välilehdeltä.

Täyttämällä alla olevan lomakkeen haet Lahden Seta ry:n jäsenyyttä. Sitoudut tällä ilmoituksella antamaan vähintään yhdistyslain vaatimat oikeat ja riittävät tiedot, jotka kirjataan yhdistyksen jäsenrekisteriin, jonka ylläpidosta vastaa yhdistyksen hallitus. Jäsenyys tulee voimaan, kun jäsenmaksu on maksettu ja yhdistyksen hallitus on hakemuksen käsitellyt. Sitoudut myös noudattamaan yhdistyksen sääntöjä.

Vain täydellinen nimi ja kotipaikka ovat yhdistyslain mukaan pakollisia tietoja, mutta esimerkiksi yhdistyksen jäsenpostin ja kokouskutsut saat vain jos ilmoitat sähköpostisi. Jos haluat yhdistykseltä jäsenkortin postissa kotiin (suljettu kirjekuori, josta ei päälle näe mitä se sisältää) tai muuta paperipostia niin ilmoita postiosoitteesi. Jos haluat saada yhdistyksen jäsentiedotteen, niin lisää oma sähköpostiosoitteesi. Lähetämme sähköpostilla myös yhdistyksen viralliset kokouskutsut.

Kun yhdistys hakee avustuksia täytyy sen tietää jäsenistönsä ikä, joten voit halutessasi lisätä oman syntymävuotesi. Alaikäisen jäsenen on aina ilmoitettava syntymävuotensa, jos hän haluaa ilmaisjäsenyyden, johon alle 18-vuotiaat ovat oikeutettuja.